שידורי האח הגדול יחלו בתאריך 5.12 לאחר שידור הבכורה!
עידכונים: בקרוב יתווסף הצאט, מערכת תוכן חדשה לכל הכתבות, סקר, ועוד.
בעלי עסק? בקרוב תוכלו להוסיף את העסק שלכם בחינם לאינדקס העסקים החדש שלנו שייפתח בקרוב.

25 דרכים להגדלת התנועה לאתר שלך

25 דרכים להגדלת התנועה לאתר שלך

25 דרכים להגדלת התנועה לאתר שלך, קראו בקפדנות וכך תגדילו את הכניסות לאתר שלכם, כמו כן להגדיל את מעגל הלקוחות.

1. פרסם

זה כל כך ברור, שאנחנו הולכים לבחון את זה קודם. חיפוש בתשלום, פרסום ברשתות חברתיות ופרסום ברשת המדיה הם דרכים מצוינות למשוך מבקרים, לבנות את המותג שלך ולהעלות את האתר שלך בפני אנשים. התאם את האסטרטגיות בתשלום שלך כך שיתאימו ליעדים שלך – האם אתה רק רוצה יותר תנועה, או שאתה רוצה להגדיל גם את ההמרות? לכל פירסום בתשלום היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשוב היטב על יעדיך לפני שתגיע לכרטיס האשראי שלך.

אם אתה מקווה שיותר תנועה לאתר שלך תביא גם ליותר מכירות, יהיה עליך למקד למילות מפתח בעלות כוונה מסחרית גבוהה כחלק מאסטרטגיות החיפוש בתשלום שלך. כן, התחרות על מונחי חיפוש אלה יכולה להיות עזה (ויקרה), אך התמורה יכולה להיות שווה את זה.

2. רשתות חברתיות

זה לא מספיק לייצר תוכן מעולה ולקוות שאנשים ימצאו אותו – אתה צריך להיות יוזם. אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה לאתר שלך היא להשתמש בערוצי מדיה חברתית כדי לקדם את התוכן שלך. טוויטר הוא אידיאלי לקישורים קצרים, מצחיקים (ומפתים), בעוד שקידום Google+ יכול לעזור לאתר שלך להופיע בתוצאות חיפוש מותאמות אישית ונראה יעיל במיוחד בנישות B2B. אם אתה חברת מוצרים של B2C, אתה עשוי למצוא אחיזה נהדרת באתרים חברתיים כבדי תמונה כמו פינטרסט ואינסטגרם. להלן עצות נוספות להפקת מרב השיווק ברשתות החברתיות.

3. מערבבים את זה

אין נוסחת קסם להצלחה בשיווק תוכן, למרות מה שחלקם היו מאמינים. מסיבה זו,  טפל בתוכן שלך כדי שיהיה מושך ככל האפשר לסוגים שונים של קוראים. לשלב פוסטים בבלוג שיהיו קצרים ומבוססים על חדשות עם תוכן ארוך טווח כמו גם וידאו, אינפוגרפיקה וקטעים מונעי נתונים להשפעה מרבית.

4. כתוב כותרות שאין לעמוד בפניהם

כותרות הן אחד החלקים החשובים ביותר בתוכן שלך. ללא כותרת משכנעת, אפילו פוסט הבלוג המקיף ביותר לא ייקרא. שלוט באומנות הכתיבה הכותרתית. לדוגמה, הכותבים ב- BuzzFeed ו- Upworthy כותבים לעיתים קרובות למעלה מעשרים כותרות שונות לפני שהם מתייחסים לבסוף לכותרת שתניב את מירב התנועה, לכן חשוב היטב על הכותרת שלך לפני שתלחץ על "פרסם".

5. שימו לב לקידום אתרים באתר

חושב ש- SEO מת? תחשוב שוב. אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש היא עדיין נוהג בעל ערך וכדאי. האם אתה מנצל בצורה הטובה ביותר טקסט ALT בתמונה? האם אתה יוצר קישורים פנימיים לתוכן חדש? מה לגבי תיאורי מטא? אופטימיזציה לקידום אתרים באתר אינה חייבת לקחת הרבה זמן, וזה יכול לעזור להגביר את התנועה האורגנית שלך.

6. מקד למילות מפתח ארוכות

האם מילת המפתח שלך ובסיסי מילות המפתח הפופולריים שלך קיימים? אז הגיע הזמן למקד גם למילות מפתח עם מילות מפתח ארוכות. מילות מפתח ארוכות מהוות את רוב החיפושים באינטרנט, כלומר אם אינך ממקד אליהם כחלק ממאמצי החיפוש בתשלום או SEO, אתה מפסיד. לדוגמא: במקום למקד מילת מפתח "אינסטלטור" ואתה אינסטלטור שנותן שירות רק באיזור המרכז, מקד את מילת המפתח "אינסטלטור בתל אביב"

7. צור בלוג משנה נפרד מהאתר שלך

צור בלוגים נוספים חינמיים השקורים לאותו נושא והכנסב מספר קישורים לאתר שלך, שים לב: הסטנדרטים לבלוגים נוספים חינמיים השתנו באופן קיצוני במהלך שמונה עשרה החודשים האחרונים, וטקטיקות זבל עלולות לגרום לעונשים נוקשים. להמשיך בזהירות.

8. הזמן אחרים לבלוג משנה מסעיף מספר 7

מדובר בערבות הדדית, אם תדאג לפתח את הבלוג משנה שלך כמו שאתה משקיע בבלוג או באתר הראשי שלך תראה תוצאות טובות יותר, זה יותר קשה אבל בסוף זה ישתלם.

9. דאג לתוכן עשיר ואיכותי

במקום לנסות לשכנע אתרים אחרים לקשר אליך (תהליך מייגע ועתיר זמן), צור תוכן שרק מתחנן שיקושרו אליו.

10. פרסם תוכן בלינקדאין

לינקדאין הפכה להרבה יותר מאמצעי למציאת עבודה. הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם היא כעת פלטפורמת פרסום בעלת ערך בפני עצמה, מה שאומר שאתה צריך לפרסם תוכן בלינקדאין על בסיס קבוע. פעולה זו יכולה להגביר את התנועה לאתר שלך, ולהגדיל את הפרופיל שלך בענף שלך – במיוחד אם יש לך מספר בינוני עד גדול.

11. יישום מיקרו נתונים של סכימה

יישום סכמה (או פורמט מיקרו נתונים אחר) לא בהכרח יגדיל את התעבורה לאתר שלך בפני עצמו, אך זה יקל על בוטים של מנועי חיפוש למצוא את העמודים שלך ולהוסיף אותם לאינדקס. יתרון נוסף בשימוש בסכמה עבור קידום אתרים הוא בכך שהיא יכולה לגרום לקטעי אתרים עשירים יותר, שיכולים לשפר את שיעורי הקליקים.

12. קישורים פנימיים

כוחו של פרופיל הקישור שלך אינו נקבע אך ורק על ידי כמה אתרים המקשרים אליך – הוא יכול גם להיות מושפע ממבנה הקישור הפנימי שלך. בעת יצירה ופרסום של תוכן, הקפד לפקוח עין על הזדמנויות לקישורים פנימיים. זה לא רק עוזר לקידום אתרים, אלא גם גורם לחוויה טובה ושימושית יותר עבור המשתמש – אבן הפינה להגדלת התעבורה לאתר שלך. קישור כמו גם מילות מפתח לכתבה זאת: 25 דרכים להגדלת התנועה לאתר שלך

13. ראיון עם הוגי דעת קהל בענף

חושב שראיונות מיועדים רק לליגה הגדולה? תתפלא כמה אנשים יהיו מוכנים לדבר איתך אם רק תשאל אותם. שלח מיילים המבקשים ראיון למובילי דעת קהל בענף שלך, ופרסם את הראיונות בבלוג שלך. לא זו בלבד שזיהוי השם יגביר את האמינות שלכם ויגביר את התנועה לאתר שלכם, ככל הנראה המרואיין ישתף גם את התוכן, וירחיב עוד יותר את טווח ההגעה שלו.

14. אל תזניחו את שיווק הדוא"ל

כל כך הרבה עסקים מתמקדים במשיכת לקוחות חדשים באמצעות שיווק באמצעות תוכן שהם שוכחים משיטות מסורתיות יותר. שיווק בדוא"ל יכול להיות כלי רב עוצמה, ואפילו פיצוץ דוא"ל מוצלח למדי יכול לגרום לעלייה משמעותית בתנועה. רק היזהר לא להפציץ אנשים בדוא"ל ללא הפסקה על כל עדכון בעסק שלך. כמו כן, אל תתעלמו מכוח השיווק מפה לאוזן, במיוחד מאנשים שכבר נהנים מהמוצרים או מהשירותים שלכם. תזכורת דוא"ל ידידותית על שירות או מוצר חדש יכולה לעזור לך להגביר את התנועה שלך.

15. וודאו שהאתר שלכם רספונסיבי

הימים בהם הגלישה באינטרנט נעשתה אך ורק במחשבים שולחניים חלפו כבר מזמן. כיום, יותר אנשים מאי פעם משתמשים במכשירים ניידים כדי לגשת לאינטרנט, ואם אתה מכריח את המבקרים שלך לצבוט ולגלול ברחבי האתר שלך, אתה בעצם אומר להם ללכת למקום אחר. גם אם יש לך אתר בסיסי, אתה עדיין צריך לוודא שהוא נגיש וניתן לצפייה נוחה במגוון מכשירים, כולל סמארטפונים קטנים יותר.

16. וודאו שהאתר שלכם מהיר

האם אי פעם מצאת את עצמך מחכה שלושים שניות לטעינת דף אינטרנט? גם אני לא. אם האתר שלך נטען לנצח, שיעור היציאה מדף הכניסה שלך יהיה גבוה. וודא שהדפים שלך מותאמים ככל האפשר מבחינה טכנית, כולל גדלי קבצי תמונה, מבנה עמוד ופונקציונליות של תוספי צד שלישי. ככל שהאתר שלך נטען מהר יותר, כן ייטב.

17. טיפוח תחושת קהילה

אנשים רוצים לומר את דעתם ולהכביד על נושאים שהם חשים בהם בלהט, ולכן בניית קהילה לאתר שלך היא דרך נהדרת לפתוח בשיחה ולהגדיל את התנועה לאתר שלך. הטמיע מערכת תגובה חזקה באמצעות פתרונות של צד שלישי כגון תגובות בפייסבוק או Disqus, או צור פורום ייעודי שבו המבקרים יכולים לשאול שאלות. אל תשכח לנהל את הקהילה שלך כדי להבטיח סטנדרטים מינימליים.

18. תשמיע את עצמך בתגובות

אתה בטח מבקר לפחות בכמה אתרים שרלוונטיים לעסק שלך באופן קבוע, אז למה לא להצטרף לשיחה? התגובות לא בהכרח מספקות דחיפה מיידית לתעבורת הפניות באופן מיידי, אך יצירת שם לעצמך על ידי מתן הערות תובנות ומעוררות מחשבה בבלוגים ואתרים בתעשייה היא דרך נהדרת לקדם את שמך שם – דבר שיכול לגרום לאחר מכן להנבת יותר תנועה לאתר שלך. רק זכרו שכמו בפרסום אורחים, האיכות והרלוונטיות הם המפתח – עליכם לעסוק באנשים אחרים בנישה שלכם, ולא להפיל קישורי דואר זבל באתרים שאינם קשורים.

19. בחן את נתוני Analytics שלך

גוגל אנליטיקס מהווה מקור לא יסולא בפז של נתונים כמעט בכל היבט אפשרי באתר שלך, החל מהדפים הפופולריים ביותר שלך וכלה בדמוגרפיה של מבקרים. עקוב מקרוב אחר נתוני Analytics שלך והשתמש במידע זה כדי ליידע את אסטרטגיות הקידום והתוכן שלך. שים לב אילו פוסטים ודפים מוכיחים את הפופולריות ביותר. בדוק את נתוני המבקרים כדי לראות כיצד, מאיפה ומתי מגיעה תנועת האתר שלך.

20. התחל להיות פעיל ברשתות החברתיות

זה לא מספיק רק לשתף תוכן בערוצים חברתיים – אתה צריך גם להשתתף באופן פעיל בקהילה. יש לך חשבון טוויטר? ואז הצטרף לדיונים קבוצתיים עם האשטגים רלוונטיים. האם הקהל שלך משאיר תגובות בפוסטים שלך בפייסבוק? ענה על שאלות והתעסק עם הקוראים שלך. שום דבר לא מכבה אנשים מהר יותר מאשר להשתמש במדיה החברתית כערוץ שידור – השתמש במדיה החברתית כפי שנועדה ולמעשה אינטראקציה עם האוהדים שלך.

21. הגש את התוכן שלך לאתרי צבירה

ראשית, כתב ויתור – אל תשלח דואר זבל לרדיט (Reddit) ואתרים דומים אחרים בתקווה "להכות את הקופה" של תעבורת הפניות, כי זה לא יקרה. חברים בקהילות כמו Reddit מתמצאים בצורה יוצאת דופן בדואר זבל שמתחפש לקישורים לגיטימיים, אך כל פעם מחדש לא מזיק להגיש קישורים שקהלים אלו ימצאו בהם שימוש אמיתי. בחר תת-עריכה רלוונטית, הגש את התוכן שלך ואז צפה בתנועה זורמת.

22. שלב וידאו באסטרטגיית התוכן שלך

תוכן מבוסס טקסט הכל טוב ויפה, אך וידאו יכול להיות נכס יקר הן במשיכת מבקרים חדשים והן בהפיכת האתר שלך למרתק יותר. נתונים מראים ששמירת מידע גבוהה משמעותית עבור חומר חזותי מאשר לטקסט, כלומר שיווק וידאו הוא דרך מצוינת לתפוס – ולהחזיק – את תשומת הלב של הקהל שלך, ולהגביר את התנועה לאתר שלך בו זמנית.

23. חקור את התחרות

אם לא השתמשת בתוכנה כמו BuzzSumo כדי לבדוק מה המתחרים שלך מתכננים, אתה נמצא בחסרון עצום. שירותים אלה מעולים כדי לספק לך מבט במבט חטוף על הנושאים המהדהדים את הקוראים, והכי חשוב לבצע את הסבבים ברשתות החברתיות. גלה מה אנשים קוראים (ומדברים עליהם), ותכין סוג כזה של תוכן כדי להביא תנועה לאתר שלך.

24. מארחים סמינרים ברשת

אנשים אוהבים ללמוד, וסמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להקנות את חוכמתכם לקהל הממתינים בכיליון עיניים. בשילוב עם קמפיין אפקטיבי לקידום חברתי, סמינרים ברשת הם דרך נהדרת להגדיל את התנועה לאתר שלך. שלח דוא"ל כשבוע לפני הזמן וכן תזכורת "הזדמנות אחרונה להירשם" יום לפני הסמינר המקוון. הקפד לאחסן את המצגת לצפייה מאוחרת יותר, וקדם את סמינרי האינטרנט שלך באופן נרחב באמצעות מדיה חברתית. אם אתה תוהה כיצד לבצע סמינר מקוון תוכל לקרוא על כך עוד בגוגל.

25. השתתף בכנסים

לא משנה באיזו תעשייה אתה נמצא, רוב הסיכויים שיש לפחות כנס אחד או שניים וכנסים מרכזיים הרלוונטיים לעסק שלך. השתתפות באירועים אלה היא רעיון טוב – לדבר עליהם אפילו טוב יותר. אפילו מעורבות דיבור הגונה באמצע הדרך היא דרך מצוינת לבסס את עצמך כמובילת מחשבה בענף שלך ולהשיג חשיפה משמעותית לאתר שלך.

אלא היו 25 דרכים להגדלת התנועה לאתר שלך, ככל שיהיו טיפים נדאג להוסיף אותם למענכם.

למדריכים נוספים ניתן להיכנס מדריכים טיפים וטריקים